Tuesday, April 12, 2011

W. H. Auden - Stop al die horlosies

Yoshi, 25 Desember 2002 - 12 April 2011

Stop al die horlosies
W. H. Auden

Stop al die horlosies, diskonnekteer die foon,
maak stil die hond wat blaf met ‘n sappige been,
maak toe die klaviere & met gedempte trom
bring uit die kis, & laat die roubeklaers kom.

Laat vliegtuige oorhoofs suis & sirkel in hul nood
& teen die lug skryf die boodskap: Hy is dood,
sit ‘n papierstrik om die wit nek van elke openbare duif,
gee die verkeerspolisie swart handskoene om mee te wuif.

Hy was my Noord, my Suid, my Oos, my Wes,
my vol werksweek & my Sondagreses,
my middag, my middernág, my lied, my spraak;
ek dag liefde duur vir ewig, maar sy tyd het opgeraak.

Die sterre is nie meer nodig: doof iedereen uit;
pak weg die maan & breek af die son;
giet uit die oseaan & vee op die woud.
Want wat duursaam was, is nou klatergoud.

[Vertaal deur Johann de Lange]